Splošni pogoji poslovanja 

Za spletno stran in spletno trgovino Zeliščna kmetija Rogelja tehnično skrbi Magda Rogelja – dopolnilna dejavnost na kmetiji, Vojščica 32, 5296 Kostanjevica na Krasu (v nadaljevanju ponudnik) Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Novi Gorici, pod vložno št. 1/0140505/00, matična številka: 2376059000, davčna številka: 12331937, e – naslov: info@zeliscarogelja.si, tel. št. +386 (0) 41 825 569.

S svojo registracijo oziroma oddajo naročila ali prijavo na dogodek/aktivnost uporabniki izrecno soglašajo s splošnimi pogoji poslovanja in vstopajo v pogodbeno razmerje s prodajalcem ter potrjujejo, da so sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja. Splošni pogoji poslovanja podjetja Zeliščna kmetija Rogelja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) se nanašajo na vse produkte ponudnika.

Pogoji poslovanja te spletne strani in spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne strani in spletne trgovine Zeliščna kmetija Rogelja, ki jo upravlja ponudnik Zeliščna kmetija Rogelja.

Ti splošni pogoji veljajo za vse vrste uporabnikov: uporabnike, ki naročijo produkt preko naše spletne trgovine, uporabnike, ki opravijo prijavo in nakup na posameznem dogodku, in uporabnike, ki se registrirajo za pridobitev brezplačnih materialov.

Uporabniku bodo pred sklenitvijo pogodbe na voljo vse informacije v zvezi z naročilom, vključno s povzetkom naročila, kjer lahko popravi morebitne napake, spremeni Produkte in njihovo količino.

Spletna trgovina

Dostop do informacij

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednji informacij: bistvene lastnosti blaga in storitve, ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.
Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.

Cene

Vse cene so v evrih (€) in ne vključujejo DDV. Cene so redne ali akcijske s popusti. V primeru akcij je to posebej označeno. Vse akcije in popusti, objavljeni v spletni trgovini (ponudnik), veljajo izključno za nakup oziroma naročila prek spleta, ne pa tudi drugje. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov spletne trgovine (ponudnika), ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V takem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, s v nadaljevanju navedenimi načini plačila.

Načini oddaje naročila

Spletna trgovina (ponudnik) omogoča nakup različnih zeliščnih izdelkov. Naročilo lahko oddate z registracijo oz. prijavo v spletno trgovino ali pa izberite možnost ‘Oddajte naročilo kot gost’.
Z brezplačno registracijo v spletno trgovino vam ob prihodnjem nakupu ni potrebno ponovno vnašati osebnih podatkov, imate možnost pregleda preteklih naročil, dodajanje več naslovov plačnika ali za dostavo, pregled vaših mnenj, ocen izdelkov in druge ugodnosti. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.

Postopek naročila

Preko navigacije s kategorijami ali s pomočjo iskalnika poiščite želeni izdelek. Na strani z izdelkom izberite dodatne možnosti, kot so količina, veličina, ipd. Izdelek dodajte v košarico s klikom na gumb ‘V košarico’. Na podoben način lahko dodate več izdelkov v košarico.
V košarici lahko spremenite količino naročenih izdelkov. Da bo sprememba upoštevana, kliknite gumb ‘Osveži košarico’. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišite s klikom na ikono ‘Odstrani artikel’.
Če želite nadaljevati z nakupovanjem (izbrati še kakšen izdelek), kliknete gumb “Nadaljujte z nakupi” ali izberete kategorijo iz navigacije in nakupujete naprej.
Po oddaji naročila, kupec prejme njegovo potrditev po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Na tej stopnji ima kupec možnost v 12. urah preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. V tem času spletna trgovina (ponudnik) pregleda naročilo in preveri dobavljivost in ostale podrobnosti izdelka, nakar uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Preklic naročila lahko kupec izvede preko e-poštnega naslova: info@zeliscarogelja.si ali na tel. št. 041 – 825 – 569, kjer mora navesti številko nakupa, ki jo prejeme v sporočilu o naročilu.
Če med procesom nakupa, katerega koli obvestila iz strani spletne trgovine (ponudnika) ne prejmete, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč.

Sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila “Obvestilo o nakupu”).
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Davčno potrjevanje računov

Spletna trgovina (ponudnik) posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015).
Vklopi razum, zahtevaj račun

Reklamacije in vračilo izdelkov

V primeru da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti spletno trgovino (ponudnika) v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej spletno trgovino (ponudnika) v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico.
Kontaktni podatki v primeru reklamacij:
Zeliščna kmetija Rogelja
Vojščica 32
5296 Kostanjevica na Krasu
Tel: 05/30 – 80 – 616
Gsm: 041 – 825 – 569
E – pošta: info@zeliscarogelja.si

Spletna trgovina (ponudnik) ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in spletni trgovini (ponudniku) omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Način plačila

– Po povzetju (z odkupnino)
– Z direktnim nakazilom na TRR na strani
– S predplačilom

Dostava

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa p tem obvestiti spletno trgovino (ponudnika). Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Strošek poštnine je fiksen in sicer: 3,60 EUR.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@zeliscarogelja.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik na lastne stroške prejeti artikel vrne po pošti na naslov spletne trgovine (ponudnika) Zeliščna kmetija Rogelja, Vojščica 32, 5296 Kostanjevica na Krasu ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14. dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določbe ZVPot.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina (ponudnik) ni odgovorna za posledice uporabe izdelkov, kupljenih preko spletne trgovine (ponudnika), ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo. Vsi podatki na spletnih straneh (ponudnika) so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali farmacevtom. V zvezi s svojim zdravstvenim stanjem oziroma boleznijo se obvezno obrnite na osebnega zdravnika ali farmacevta.
Spletna trgovina (ponudnik) se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, dostopni tekstovni material pa kot informativne narave.

Pritožbe in spori

Spletna trgovina (ponudnik) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zeliscarogelja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pogoji poslovanja dogodkov/aktivnosti na Zeliščni kmetiji Rogelja

Spletna trgovina (ponudnik) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zeliscarogelja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prijava, odjava in plačilo kotizacije

Prijava na dogodek/aktivnost se izvede z izpolnitvijo prijavnice v tiskani obliki, spletne prijavnice na spletni strani ali preko e-pošte info@zeliscarogelja.si

Navodila za plačilo in rok plačila za posamezen dogodek prejmejo vsi prijavitelji po prijavi na e-poštni naslov, ki so ga navedli na prijavnici.

V kolikor ponudnik zahteva delno ali celotno plačilo po predračunu/predplačilu, uporabnik plačilo izvede najkasneje 72 ur (3 dni) po prejemu predračuna na njegov e – naslov. V nasprotnem primeru je prijava na dogodek avtomatsko razveljavljena. Prijavi se lahko ponovno z novim obrazcem. Po izvedenem plačilu lahko uporabnik prekliče udeležbo na dogodku najkasneje do 72 ur (3dni) pred začetkom dogodka v kolikor bi želel, da so mu v celoti povrnjeni predplačani prijavni stroški. Uporabniku se v tem primeru povrne celotno predplačilo. V primeru zamujenega roka se uporabniku predplačilo ne povrne.

Odpoved s strani uporabika je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov info@zeliscarogelja.si. Ustnih odpovedi, posredovanih po telefonu ali na kak drug način, ponudnik ne sprejema.

Organizator si pridružuje pravico, da vsako prijavo zavrne oz. odpove brez obrazložitve. To velja tudi v primeru, da je stranka že nakazala denar. V tem primeru Organizator denar vrne.

Narava dogodkov/aktivnosti

Vsi dogodki/aktivnosti ponudika so informativne narave. Ponudnik zato ne daje nobenih jamstev ali garancij o rezultatih, ki jih vi ali drugi lahko dosežete kot rezultat udeležbe na posameznem dogodku ali z uporabo izobraževalnih programov.